14 dni na zwrot Darmowa dostawa od 150 zł
Rejestracja Koszyk (0)

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy awisobuwie.pl, prowadzony pod adresem www.awisobuwie.pl (dalej zwaną Witryną) przez F.H.AWIS Artur Oleksiak z siedzibą w Wołominie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Wileńska 38A, 05-200 Wołomin) (dalej zwanego Sklepem Internetowym). Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu i w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. Wykorzystywane są określenia ze słowniczka w Regulaminie.

 

Kto jest Administratorem danych osobowych oraz jakie dane są przetwarzane?

 

Administratorem danych osobowych klientów jest Sklep Internetowy. Oznacza to, że jeśli posiadasz Konto na naszej stronie, bądź zamówiłeś jakiś produkt, to przetwarzamy takie Twoje dane jak: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, i adres.

 

Twoje dane są nam potrzebne do realizacji złożonego przez ciebie zamówienia. Poszczególne dane potrzebne są do:

 

Imię i nazwisko – potwierdzenia tożsamości Klienta,

 

Numer telefonu i adres e-mail – kontaktu z Klientem w związku z realizacją zamówienia,

 

Adres – nadania i dostarczenia produktu do Klienta.

 

Podanie wszystkich powyższych danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do założenia Konta i/lub zakupów w obrębie Witryny. Przetwarzanie tych danych wymaga zgody ze strony Klienta jeśli dotyczy tylko założenia Konta, jednak nie wymaga zgody, jeśli dotyczy zakupu produktów w obrębie Witryny – podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest wtedy zawarta Umowa. Wszystkie powyższe dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji podanych wyżej celów.

 

Administratorem danych osobowych klientów zapisanych na newsletter jest firma FreshMail. Jedyną daną przetwarzaną na potrzeby newsletteru jest podany przez Klienta adres e-mail. Jest on wykorzystywany jedynie w celach marketingowych. Do zapisanych na newsletter Klientów przesyłane są maile z aktualną ofertą Sklepu Internetowego, oferowanymi produktami, nowościami oraz promocjami. Do przetwarzania tej danej wymagana jest zgoda ze strony Klienta. Więcej informacji na temat danych osobowych Klientów zapisanych na newsletter można znaleźć na stronie internetowej firmy zarządzającej tymi danymi – znajduje się ona tutaj.

 

Czy dane osobowe Klientów są bezpieczne?

 

Dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe Klientów były jak najlepiej zabezpieczone. Wszystkie dane osobowe Klientów mają charakter niejawny i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych. Szanujemy Twoje prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych – w tym celu używamy m.in. bezpiecznego protokołu szyfrowania komunikacji (SSL). Dzięki kontroli dostępu oraz szyfrowaniu danych minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.

 

Dane osobowe przetwarzają wyłącznie osoby upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.

 

Komu udostępniamy dane osobowe Klientów?

 

Dane osobowe Klientów udostępniane są firmom kurierskim w celu dostarczenia przesyłki z zakupionymi w Sklepie Internetowym produktami. To Klient wybiera która z firm kurierskich dostarczy do niego przesyłkę – nasz Sklep Internetowy oferuje wybór pomiędzy Pocztą Polską oraz firmą kurierską DPD. Jeśli Klient nie chce, aby jego dane osobowe były przekazywane do jednej z tych firm, może wybrać opcję odbioru osobistego zamówionego produktu w jednym ze sklepów stacjonarnych.

 

Dane osobowe Klientów są także udostępniane firmie hostingowej nazwa.pl. Firma ta jest właścicielem serwera, na którym uruchomiona jest Witryna i w związku z tym w sposób pośredni posiada ona dostęp do danych osobowych Klientów. Udostępnianie danych tej firmie jest niezbędne ze względu na charakter funkcjonowania Internetu. To dzięki serwerowi tej firmy możliwe jest przechowywanie danych osobowych Klientów przez Sklep Internetowy oraz wynikająca z tego realizacja zamówień. Zakładając Konto i/lub dokonując zakupu w obrębie Witryny, wyrażasz zgodę na udostępnianie Twoich danych firmie hostingowej nazwa.pl.

 

Nie udostępniamy Twoich danych osobowych nikomu innemu.

 

Jak długo dane osobowe Klientów są przechowywane?

 

Dane osobowe każdego Klienta, który założył na Witrynie swoje Konto, są przechowywane do czasu usunięcia tego Konta. Konto może zostać usunięte zarówno samodzielnie przez Klienta, jak i przez Sklep Internetowy.

 

Dane osobowe każdego Klienta, który dokonał zakupu w Sklepie Internetowym, są przechowywane tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji Umowy. Po tym czasie przechowywane są one przez okres maksymalnie 3 lat, czyli przez okres przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Sklep Internetowy oraz jakie mogą być podnoszone wobec Sklepu Internetowego.

 

Jakie prawa dotyczące udostępnionych danych osobowych posiadają Klienci?

 

Klientom przysługuje prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych w dowolnym czasie w ramach prawa do bycia zapomnianym. Klient może tego dokonać samodzielnie w swoim Koncie, bądź poprosić o zrobienie tego Sklep Internetowy.

Jeśli Klient chce, aby to prawo zostało zrealizowane przez Sklep Internetowy, prosimy o kontakt pod adres e-mail biuro@awisobuwie.pl, albo pod numer telefoniczny 886 627 233.

 

Sklep Internetowy zastrzega sobie jednak prawo do przetwarzania danych Klientów, którzy dokonali zakupów w Sklepie Internetowym tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne, bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.

W przypadku, gdy dojdzie do naruszenia bezpieczeństwa danych lub przepisów o ochronie danych, prosimy o kontakt pod wskazany wyżej adres e-mail lub telefon.

 

Jakie dane są zbierane przez Sklep Internetowy w sposób automatyczny?

 

Sklep Internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Ciasteczka (cookies) to nieduże pliki, które strony internetowe zapisują na naszych urządzeniach, za pomocą których korzystamy z Internetu (komputery, laptopy, tablety i smartfony). Pełnią wiele funkcji, m.in. dzięki nim serwisy zapamiętują indywidualne preferencje użytkowników (jak np. język strony, jej kolor, układ, rozmieszczenie treści).

 

Cookies są potrzebne do właściwego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego (ponadto pomagają przechowywać towary wrzucone do koszyka w sklepach online).

 

Pliki cookies wykorzystywane przez Sklep Internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Klientów z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku Klienci mogą zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej.

 

W jaki sposób zmienić ustawienia dotyczące cookies w różnych przeglądarkach?

 

• Mozilla Firefox – kliknij tutaj

 

• Microsoft Internet Explorer - kliknij tutaj

 

• Google Chrome - kliknij tutaj

 

• Opera - kliknij tutaj

 

• Apple Safari - kliknij tutaj

 

• w telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych - zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

 

Sklep korzysta z Google Analytics, serwisu analityki internetowej udostępnionego przez Google Inc. („Google”). Google Analytics gromadzi pliki cookies stanowiące informacje dotyczące oglądalności stron internetowych oraz profilu systemowego użytkownika (włącznie z jego adresem IP). Informacje te są przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google używa tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z Internetu. Adresy IP użytkowników nie są łączone z żadnymi innymi danymi będącymi w posiadaniu Google. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli jest to wymagane prawnie, lub jeżeli osoby trzecie przetwarzają te informacje na zlecenie Google. Google nie będzie łączyć adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi przechowywanymi przez Google. Możesz zablokować korzystanie z ciasteczek, wybierając odpowiednie ustawienia w Twojej przeglądarce internetowej, jednak pamiętaj, że jeśli to zrobisz, możesz nie być w stanie korzystać ze wszystkich funkcji Strony. Korzystając ze Strony, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Google w sposób i w celach określonych powyżej.

 

W przypadku, gdy źródłem odwiedzin danego użytkownika są kreacje reklamowe emitowane przez podmioty współpracujące ze Sklepem w modelu rozliczeniowym CPA („Cost Per Action”), CPC ("Cost Per Click") lub CPS („Cost Per Sales”), tworzone są pliki cookies zawierające identyfikację sesji, a po ostatnim kroku składania zamówienia, dane o jego numerze i kwocie są przekazywane do tych firm, jako niezbędne do celów rozliczeniowych.